Láska hodná dávania (recenzia)

Autor: Peter Sasák | 27.7.2011 o 11:31 | (upravené 27.7.2011 o 11:38) Karma článku: 4,80 | Prečítané:  1008x

Oplatí sa ešte aj v dnešnom svete milovať? Autor dáva jasnú odpoveď: „Áno! Ale ešte viac sa lásku oplatí dávať." Max Lucado nám lásku hodnú dávania prezentuje cez krátke úryvky z písma a príbehy zo života.

Presviedča nás, aby sme láskou žili, lebo aj Ten hore nás miluje a miluje, keď milujeme. Netvrdí, že to bude vždy ľahké, nepíše, že to bude vždy ocenené, no napriek tomu nechce aby sme sa vzdali. Najviac ma zasiahla ľahkosť štýlu akou je kniha napísaná a tento úryvok: „Keď ja si myslím, že ty si dôležitejší ako ja ..., a ty si myslíš, že ja som dôležitejší ako ty ..., a on si myslí, že ona je dôležitejšia ako on ..., a ona si myslí, že on je dôležitejší ako ona ..., potom to končí tak, že každý sa cíti dôležito, no nikto sa tak nespráva." Možno si niekto povie, že je to kniha pre kresťanov, ale to nie je pravda. Je to kniha pre všetkých ľudí. Vedieť odpúšťať, budovať vzťahy, nestrácať nádej sú dnes nutnosti, ktoré potrebuje k životu každý človek. Možno sa pri čítaní prichytíte s pocitom viny alebo usvedčenia, že robíte niečo zle, no nezatvárajte ju a čítajte ďalej. Kniha neslúži ako súd, ale má nám pomôcť uvedomiť si, kde všade žijeme vo vlažnosti a pohodlí svojich starých zvykov, kde si myslíme, že toľko stačí. Autor nám chce ukázať, že nie. Musíme milovať, žiť, veriť, konať dobro naplno, lebo len tak bude svet lepší. Po jej prečítaní budete mať nádej, že to čo robíte nie je zbytočné, vieru, že zmena sa oplatí a objavíte lásku, ktorá Vám dá silu to vykonať.

Slovenskí žiaci sa prepadli ešte hlbšie

Výsledky slovenských školákov v testovaní PISA dlhodobo klesajú.

Marek Vagovič: Fico sa potrebuje udržať, aby sa kauzy nevyšetrili